Segíthetünk?
Online vásárolt szemüvegek és kiegészítők visszaküldése, vásárlástól való elállás ügyintézése
Problémát tapasztalt a kerettel?
Amennyiben a szemüvegével kapcsolatban bármilyen kérdése vagy problémája van, kérjük, látogasson el bármelyik szaküzletünkbe, vagy vegye fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal. Előfordulhat, hogy a szemüvegkeret beállítása néhány szakszerű mozdulattal megoldható és a probléma megszűnik.
Van-e lehetőség megrendelés módosítására?
- Sajnáljuk, webáruházunkban erre nincs lehetőség.
Milyen termékre vonatkozik az elállás?
- Optikai kiegészítők (szemüvegtok, törlőkendő, lánc, stb.)
- Szemüvegkeret
- Dioptriás szemüveg*
Hogyan küldhető vissza a rendelés?
Amennyiben úgy ítéli meg, hogy mégsem felel meg Önnek a megrendelt szemüvege*, vagy a megvásárolt optikai termék, kérjük, 14 napon belül küldje vissza hozzánk, vagy adja le az Önhöz legközelebb eső szaküzletünkben is. Kérjük, hogy az ügyintézéshez készítse elő a vásárlást igazoló dokumentumokat (pl. számla, nyugta, jótállási jegy) és töltse ki az elállási vagy visszaküldési nyilatkozatot.
Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk e-mail-címén a visszaküldési igényét az átvételtől számított 3 napon belül, elállási igényét 14 napon belül. Vevőszolgálat e-mail-címe: webshop@ofotert.hu. E-mail tárgya: megrendelési azonosító. (WR…) A termék visszaküldéséhez töltse ki az alábbi nyomtatványt, és a csomaggal együtt küldje el, vagy hozza magával.
- Visszaküldési nyomtatvány szemüvegekhez (Microsoft Word dokumentum)
- Elállási nyomtatvány egyéb termékekhez (Microsoft Word dokumentum)
Amennyiben nem küldi vissza 14 napon belül a megrendelését, nem tudjuk elfogadni kifogását és visszatéríteni Önnek a rendelése vételárát. Megértését köszönjük.
Fizetnem kell-e a visszaküldött csomagért?
A visszaküldés költségét a megrendelőnek kell vállalnia. 14 napon túl visszaküldött csomagokat nem áll módunkban fogadni. Amennyiben minőségi kifogással kíván élni, úgy 14 napon túl is van rá lehetősége, ebben az esetben átvállaljuk a visszaküldés költségét.
Hogyan küldhetem vissza a csomagot?
Kérjük, hogy gondoskodjon a csomag becsomagolásáról, hogy sértetlenül érkezzen hozzánk vissza. A csomagját belföldi postai csomaggal vagy futárcéggel küldje el nekünk, semmiképp ne utánvétellel, mert nem áll módunkban átvenni.
Visszatérítések és visszafizeések
*14 napos Pénzvisszafizetési Garancia dioptriás szemüveg visszaküldésére
Tekintettel arra, hogy a dioptriás szemüveg* nem előre gyártott termék, azt a fogyasztó utasítása alapján, vagy kifejezett kérésére állítottuk elő, egyértelműen a fogyasztó személyére szabva, így a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében elállási jog dioptriás szemüveg vásárlása esetén nem illeti meg a Vásárlót.
Tekintettel társaságunk vásárlóbarát üzletpolitikájára, lehetőséget biztosítunk a szemüvegkeret visszavásárlására*. Kizárólag a hibátlan állapotban, sérülésmentesen megküldött szemüvegkeretre vonatkozik, és így a keret teljes vételárát.visszatérítjük. A szemüvegkerettel együtt visszaküldött dioptriás szemüveglencse egyedi, így ennek értékét nem tudjuk visszatéríteni. A visszaküldéssel egyidőben a vásárló elfogadja, a visszaküldött lencse megsemmisítésre kerül. *A szemüvegkeret vételárának visszafizetésére az ÁSZF rendelkezése irányadó.
Egyéb termékek visszaküldése
- A dioptria nélkül rendelt szemüvegkeret nem minősül személyre szabott terméknek, így a teljes vételárát visszatérítjük.
- A zárt csomagolású termékek kizárólag bontatlan, sértetlen állapotban küldhetők vissza vagy adhatók le. (például a tisztító spray vagy szemcsepp) Felbontás után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza.
GLS-en keresztül történő visszaküldés esetén a csomagot az alábbi címre küldje:
Ofotért Webshop - GLS raktár
1444 GLS raktár,
GLS Európa u. 2.
MÁS futárszolgáltatókon keresztül történ visszaküldés esetén (Futárszolgálatok, Magyar Posta, stb.) a csomagot az alábbi címre küldje:
Ofotért Webshop - GLS visszáru raktár
2351 Alsónémedi,
GLS Európa u. 2.
Mi történik a csomag visszaérkezését követően?
Minden beérkező csomagot és terméket alaposan átvizsgálunk. Nem tudjuk elfogadni az elállást, amennyiben az alábbi feltételek közül bármelyik nem teljesül:
- A terméknek tokjával és minden kiegészítőjével együtt kell visszaérkeznie.
- A terméknek használatlan, viseletlen állapotban kell lennie.
- A termék nem lehet sérült (a lencsék és a keret nem lehet karcosak, látványosan kopottak).
- A csomagba mindenképp tegye be a vásárlást igazoló számlát és olyan egyéb dokumentumokat, mint az elállási nyilatkozat.
A csomagolásnak és postázási módnak biztonságosnak kell lennie. Az Ofotért Webshop nem vonható felelősségre azokért a termékekért, amik megsérültek, vagy elvesztek útközben. Amennyiben postai úton történik a visszaküldés, kérjük, őrizze meg a postai bizonylatot a csomag feladásáról.
Amint az Ön által visszaküldött termék átesett a minőségellenőrzésen, elindítjuk a visszatérítési folyamatot, amely maximum 30 napig tarthat.
Leadhatom az üzletben a webshopos rendelést?
A megrendelését az üzleteinkben 2024. május 23-tól leadhatja. Részletes üzletlistát itt talál. Kérjük, hogy az ügyintézéshez készítse elő a vásárlást igazoló dokumentumokat (pl. számla, nyugta, jótállási jegy) és töltse ki az elállási vagy visszaküldési nyilatkozatot. Kizárólag a hibátlan állapotban, sérülésmentesen megküldött szemüvegkeretre vonatkozik, és így a keret teljes vételárát.visszatérítjük. A szemüvegkerettel együtt visszaküldött dioptriás szemüveglencse egyedi, így ennek értékét nem tudjuk visszatéríteni. A visszaküldéssel egyidőben a vásárló elfogadja, a visszaküldött lencse megsemmisítésre kerül. *A szemüvegkeret vételárának visszafizetésére az ÁSZF rendelkezése irányadó.
Sérült termékek
Nagyon sajnáljuk, hogy sérülten érkezett meg megrendelt szemüvege. Minden terméket ellenőrzünk csomagolás előtt, csakis hibátlan, sérülésmentes, eredeti termékeket küldünk. Amennyiben mégis ez történik, kérjük, hogy készítsen fényképet a kapott termékről, a csomagolásról, és azonnal küldje el nekünk a Vevőszolgálatunk részére, hogy kollegánk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot (webshop@ofotert.hu).
Visszatérítés
A teljes folyamat a pénzvisszatérítéssel együtt maximum 30 napig tarthat. A visszaküldés feldolgozását, valamint a visszatérítést visszaigazoljuk egy automatikus e-mailben. A visszaküldött termékek árát 30 napon belül térítjük vissza.