
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség (közgazdasági területen)
- 2 éves tapasztalat digitális marketing vagy CRM területen
- Középfokú, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban is
- Jó kommunikációs készség, proaktív, precíz munkavégzés és analitikai szemlélet
- Csapatjátékos hozzáállás és képesség az önálló munkavégzésre
Feladatok:
- Az Ofotért és Vision Express márkapozícionálását támogató digitális és CRM kommunikációs stratégia megvalósítása
- A weboldalak tartalmi és arculati fejlesztésének támogatása (UX/UI, chatbot, akciók, üzletkereső aktualizálása)
- CRM kampányok (DM, eDM, SMS, telemarketing) menedzselése, vásárlói adatbázis kezelése, kreatív tervezés és kampánykiküldések szervezése
- Vásárlói visszajelzések kezelése és riportok készítése (Google vélemények, NPS)
- CRM & webfejlesztési költések adminisztrálása, budget követése, PO készítés, számlák igazolása SAP-ban
- Együttműködés külsős ügynökségekkel (adattanácsadás, kreatív, média, web)
- Prezentációk és riportok készítése üzleti megbeszélésekre
Amit kínálunk:
- Egyéni fejlődést támogató tréningeken való részvétel
- Multinacionális vállalati háttér, támogató kultúra, lelkes, összetartó csapat
- Modern munkakörnyezet
- Éves bónusz
- Céges laptop és mobiltelefon
- Home Office lehetőség
- Egyéb juttatások
- Munkavégzés helye Budapest 11. kerület - Dorottya Udvar
- Jelige Digital Specialist
- Jelentkezési határidő 2025-04-30
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet és kedvet kaptál, hogy csatlakozz dinamikus csapatunkhoz várjuk önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével a Jelentkezem gombon keresztül. :)